Groepstrainingen bij Xena Sports

Fitness Class Details

Bootcamp

Bootcamp

Bootcamp is een buitentraining waarin er gewerkt wordt naar een optimale conditie. Zo'n training is een variant van hardlopen, sprinten maar ook allerlei krachtoefeningen met of zonder partner. Het vraagt een enorme doorzettingsvermogen van je. Het zijn enorm leuke uitdaging dit soort trainingen, ook juist als beginner. Dergelijke trainigen worden met beleidt geleid door onze ervaren trainers.

LEESVERDER...

Trailrunning

Trailrunning

Trailrunning is een snelgroeiende buitentraining. De locaties waar deze trainingen vaak worden gegeven zijn vaak midden in de natuur. De afstanden varieren sterk van elkaar. Het tempo waarin gelopen wordt is per loper vaak ook varierend. Het is lopen op de paden maar er wordt ook vaak van afgeweken. Het is nutig om bij de langere afstanden een klein rugzakje bij je te hebben met drinkwater en eventueel wat voedsel, kleding die eventueel van pas kan komen bij verandering van weersomstandigheden. Het is eveneens een geweldige ervaring om een dergelijke training te beleven. Met Xena Sports

LEESVERDER...

Running Yoga

Run & Yoga 8 weekse cursus

Wil je fit het nieuwe jaar starten? Er is een 8 weekse Run en Yoga cursus. Hardlopen? Van Hardlopen krijg je een goede conditie. Je sport buiten en door het hardlopen komt endorfine vrij, wat een fijn gevoel geeft. Je krijgt een goede uithoudingsvermogen.

LEESVERDER...

Boksen

Boksen the noble art of selfdefence.

Op de bokstrainingen leert men vooral technisch, zuiver en correct te stoten. Het boksen is een spel van aanval en verdedigen. De trainingen worden met respect en discipline ondergaan. Het is combinatie van techniek en conditie.

LEESVERDER...

Muay Thai / Kickboksen

Zelfvertrouwen, doorzettingsvermogen.

Dit zijn complete trainingen waarbij je lichaam en geest op de proef worden gesteld. Een vechtsport waarbij techniek, conditie en snelheid centraal staat. Je leert er stoot, trap, knie, elleboog en clinch technieken. Je krijgt er veel zelfvertrouwen, doorzettingsvermogen,.

LEESVERDER..

Bokszaktraining

Dagelijks 15-30 minuten

Bokszaktraining Wie dagelijks 15-30 minuten intensief op de bokszak traint, zal dat voelen in z'n lichaam. Er zal ook worden opgemerkt dat het lichaam meer wordt afgetraind. Ook als je gewicht wil verliezen, is het zich moe maken op een bokszak een goede manier om op een korte tijd veel calorieƫn te verliezen.

LEESVERDER..

Sponsors: